×

Splošni pogoji

Splošni pogoji

IZKAZNICA PODJETJA

Nežin dotik - Neža Justin s.p.
Vnanje Gorice 88, 1351 Brezovica pri Ljubljani

Tel: 031 676 293

Davčna številka: 
Matična številka: 

Telefon: SI56 0214 5133 9742 607

CENIK

Ceniki predstavljajo osnovno informacijo, s katero informiramo svoje partnerje o ponudbi, ceni in osnovnih specifikacijah blaga.Cene so v EUR in ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan na podlagi Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne objave. Posebne ponudbe veljajo do razprodaje zalog! Napake niso izključene!

OBVEŠČANJE

Kupce informiramo z osnovnimi podatki preko pošte, elektronske pošte, spletne strani. Elektronska pošta predstavlja prednostni način komuniciranja s poslovnimi partnerji. V kolikor želite prejemati elektronska obvestila na vaš naslov nam pišite na: info@limfnadrenaza.si

NAROČILA

Cenik, ki se pošilja kupcem predstavlja osnovno informacijo na osnovi katere se kupcu v skladu z njegovim povpraševanjem izdela predračun. Predračun pošljemo v skladu z željami kupca po elektronski pošti, faxu ali po pošti.

CENE

Cene obračunavamo v skladu s cenikom podjetja ali v skladu s pisnimi dogovori med prodajnim oddelkom in kupcem. Kot pisni dogovor velja Email, fax ali potrdilo po pošti.

PLAČILA

Kupec, ki se odloči za nakup ima možnost plačila preko dostavljalske službe z odkupnino (GLS, pošta), plačilo po predračunu.

DOBAVA BLAGA

Ob izdaji blaga izpišemo dobavnico. Prejem blaga kupec potrdi s podpisom dobavnice. Podpisana dobavnica pomeni da je kupec sprejel pošiljko in produkte navedene na dobavnici! Pri naročilih, katerih vrednost je večja od 30 Eur, organiziramo dostavo na lastne stroške. Reklamacije glede dobavljene opreme sprejemajo komercialisti po elektornski pošti v 8 (osmih) dneh po datumu na dobavnici. Predviden čas odbave, v kolikor je artikel na zalogi je 1-3 dneve od naročila. V kolikor izdelka ni na zalogi, vas o predvidenem datumu dobave obvestimo

PIŠKOTKI

Za potrebe spletne strani  uporabljamo naslednje piškotke:

Sejni piškotek
Nujen za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin. Ta piškotek skrbi za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotek se izbišre, ko uporabnik odide s spletne strani.

Spletna košarica piškotek
S tem piškotkom ohranjamo vsebino košarice, tudi ko zaprete brskalnik in naslednjič odprete. Vsebina košarice v samem piškotku ni razvidna.

Piškotki za pomnjenje uporabniških nastavitev
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev, kot npr. piškotek, ki vsebuje informacijo o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov.

Piškotki Google maps
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev na vdelanih zemljevidih.

Piškotki Google Analytics _ga

S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statementČe želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na tej spletni strani.

Kako upravljati s piškotki?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale. V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku:

VARNOST

Naša želja je, da naši kupci nakupujejo varno, udobni in predvsem brez skrbi. Zavedamo se pomebnosti zadovoljnih kupcev, zato vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek vrnete ali zamenjate.

ZAMENJAVA IZDELKA

Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in zaščitite originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov skupaj z obrazcem za vračilo izdelka. Paketu priložite fotokopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka. V kolikor na računu ni zapisanih vaših posatkov, nam priložite še obrazec z vašimi podatki in kateri drug izdelek želite. Naročen izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

VRAČILO IZDELKA

V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT).  V tem roku nam po elektronski pošti info@limfnadrenaza.si sporočite da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30 dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišete tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo, v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov, nakazali kupnino, ali če je drugače dogovorjeno. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa.

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. V primeru, da so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

STVARNE NAPAKE

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. 
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. 
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna. 
Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

V primeru spora, se le ti rešujejo preko pristojnega organa glede na sedež potrošnika

Obrazec za vračilo izdelka

Prosimo, kontaktirajte nas in poslali vam bomo obrazec za vračilo izdelka.

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

Ko najdete željeni izdelek in bi želeli opraviti nakup po izpisani ceni, kliknite na gumb Dodaj v košarico. V kolikor bi želeli še kaj dodati, lahko pritisnete gumb < Nazaj v trgovino, kjer ponovite prvi korak.

Ko imate vse izdelke izbrane z gumbom "V košarico", imate v košarici možnost spremembe količin, ki jih spreminjate z gumbom + ali -, z križcem pa lahko izbrani artikel odstranite.

Spodaj izberite način dostave, ki vam najbolj ustreza, v kolikor je potrebno za poštnino doplačati, se bo cena temu primerno spremenila. Zgoraj desno lahko izberte način plačila. V kolikor izberte plačilo po povzetju, bo po prjetju artikla preko dostavne službe potrebno plačati kurirju, ki vam je blago dostavil. V primeru plačila po predračunu, vam pošljemo predračun z vsemi podatki, kam lahko znesek nakažete.

Po izbiri plačila klinite Nadaljuj na naslednji korak
V polja Podatki o plačniku, zapišite vse svoje željene informacije, v kolikor imate še kakšne opombe pa jih zapišite v polje dodatne informacije.

Na koncu je potrebno še kliniti, da se strinjate z pogoji poslovanja družbe/podjetja.
Ko zaključite izberite le še Potrdi in zaključi nakup

Pogodba med kupcem in prodajalcem

Pogodba oz naročilo je poslano kupcu na epoštni naslov, ki ga je kupec vpisal, izvod shranimo tudi pri družbi/podjetju.
Po želji lahko naročilo še enkrat pošljemo kupcu.
 

cookie icon
Uporabljamo piškotke, da bi razumeli kako uporabljate spletno mesto in izboljšali uporabniško izkušnjo. To vključuje tudi personalizacijo vsebine in oglasov. Za urejanje ali odjavo uporabe piškotkov kliknite tukaj. Z nadaljevanjem ogleda spletnega mesta ali zaprtjem tega obvestila se strinjate z našo uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti

Spletna analitika

Oglasi

Spletni piškotki